راه های تماس با مرکز رسمی کانن

برای برقراری تماس با نمایندگی رسمی کانن، مسیرهای مختلفی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، از طریق تلفن ثابت و برقراری تماس با شماره های این مرکز، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. گفتنی است که چند خط برای این منظور در نظر گرفته شده تا کاربران پشت خط نمانده و در اسرع وقت، مشکل خود را برطرف نمایند. صفحات این مرکز در فضای مجازی نیز دیگر راهی است که شما عزیزان می توانید نسبت به طرح پرسش و ابهام خود اقدام نموده و پاسخ را از کارشناسان ما دریافت دارید.

 وب سایت مرکز رسمی کانن، با ایجاد بخش های متعدد، به عنوان یک پل ارتباطی دیگر بین کاربران و متخصصین این مرکز مورد توجه قرار گرفته است. در این سایت، شاهد لینک هایی همچون: پرسش های متداول، اخبار روز، مقالات تخصصی و عمومی، معرفی محصولات، آموزش و… هستیم. در هریک از این لینک ها مطالبی قرار داده شده که کاربران می توانند از آنها در جهت حل مشکل خود و یا افزایش اطلاعات استفاده نمایند. همچنین از طریق این سایت، امکان ارتباط با کارشناسان فروش و تعمیرات فراهم شده است.

مشاوره تخصصی در مرکز رسمی کانن

یکی از خدمات ویژه ی مرکز رسمی کانن، ارائه ی مشاوره های تخصصی در زمینه ی فروش و تعمیرات به کاربران می باشد. این خدمت که یکی از سرویس های ارتباط با کاربران به شمار می رود، توسط برجسته ترین کارشناسان هر دو حوزه ارائه شده و از سطح کیفی بالایی برخوردار است. هریک از کاربران که نیاز به دریافت اطلاعاتی در خصوص یکی از محصولات کانن داشته باشند، می توانند ضمن تماس با نمایندگی کانن، از طریق راه های ذکر شده، اطلاعات لازم را از کارشناسان فروش دریافت نمایند. همچنین در صورت بروز مشکل در هریک از انواع ماشین های اداری، دوربین و تجهیزات جانبی کانن، همکاران ما مشاوره های تخصصی تعمیر را به کاربران این محصولات ارائه می دهند. نمایندگی کانن در طول سالها فعالیت، توانسته مشاوره های کاربردی و مفیدی را به کاربران خود ارائه داده و ارتباط خوبی با کاربران برقرار نماید.

شماره های تماس