اشتراک گذاری

تعمیر ccd کپی کانن

تعمیر ccd کپی کانن ، از جمله مواردی است که با توجه به کاربرد بالای این دستگاه در زندگی روزمره، باید مورد بررسی قرار گیرد. به همین منظور، در این مطلب تلاش کرده ایم تا با بیانی ساده واضح، به معرفی این قطعه ی کمتر شناخته شده بپردازیم.

 همچنین، موارد اهمیت در خرابی و تعمیر ccd نیز از جمله مطالبی است که مورد بررسی قرار می گیرد. جالب است بدانید که قطعه ی مورد بحث، به دلیل پیچیدگی بالا، ناشناخته ترین بخش دستگاه کپی در بین کاربران است.

تعمیر تخصصی  ccd کپی کانن

جهت تعمیر تخصصی  ccd کپی کانن ، آشنایی  با این قطعه و چگونگی عملکرد آن ، ضروری می باشد . در بخش بعدی به معرفی سی سی دی و چگونگی کارکرد آن در دستگاه کپی کانن می پردازیم . متخصصین پس از طی مراحل تشخیص و عیب یابی ، در صورتی که تشخیص دهند سی سی دی دستگاه آسیب دیده است ، تعمیرات این قطعه را آغاز خواهند نمود .  در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، تعویض ccd  دستگاه کپی کانن انجام خواهد شد.

Ccd چیست؟

بهتر است قبل از پرداختن به موضوع تعمیر ccd کپی کانن، در مورد این قطعه و کارایی آن اطلاعاتی ارائه دهیم. به طور کلی می توان ccd را ابزاری دانست که نور را در دستگاه کپی تبدیل به ولتاژ کرده و سپس ولتاژ تولید شده را به سیگنال مبدل می سازد. جالب است بدانید که این قطعه، از تعداد بالایی عناصر حساس به نور تشکیل شده است که البته تعدادشان هم کم نیست. کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی، این قطعه را یکی از حساس ترین بخش های دستگاه می دانند که عملکردش، در کیفیت کپی های گرفته شده توسط دستگاه بسیار تاثیر گذار است.

تعمیر تخصصی ccd کپی کانن

عملکرد ccd

در تشریح نوع عملکرد ccd می توان این طور گفت که نوری که به این قطعه می تابد، موجب تولید پالس های الکتریکی در دیودهای آن می گردد. هرچه این نور بیشتر باشد، ولتاژ پالس های تولید شده نیز بالاتر خواهد بود. نکته ی قابل ذکر دیگری که در مبحث تعمیر ccd کپی کانن به آن توجه می شود این است که چنانچه به دیودی نور نتابد، آن دیود قادر به تولید پالس الکتریکی نخواهد بود. اگر پالس الکتریکی وجود نداشته باشد، دستگاه آن را به منزله ی رنگ سیاه تلقی خواهد کرد و در صورت وجود پالس، رنگ سفید تشخیص داده خواهد شد.

بنابراین می توان چنین گفت که بخش مورد نظر در دستگاه کپی، قسمت های روشن و تیره ی تصویر اصلی را به مناطقی از ولتاژهای قوی و ضعیف تبدیل می کند. البته نباید فراموش کرد که ccd، در دستگاه های کپی دیجیتالی وجود دارد و با تبدیل کردن تصویر به داده های الکترونیکی، منجر به تولید پرتو لیزری می شود. این پرتو، امکان دریافت کپی دیجیتالی از سند اصلی را فراهم می نماید.

واحد تعمیر کپی کانن

واحد تعمیر کپی کانن، به منظور انجام تعمیرات تخصصی انواع مدل های دستگاه کپی این شرکت راه اندازی شده است. همانطور که مشاهده کردید، ccd از قطعات بسیار پیچیده و حساس دستگاه کپی بوده و در صورت تعمیر نادرست، عملکرد کل دستگاه را تحت تاثیر منفی قرار می دهد. به همین دلیل، در صورت ایجاد مشکل، نیازمند تعمیرات تخصصی بوده و بررسی آن حتما باید توسط تعمیرکاران با تجربه و ماهر انجام شود. همکاران ما در واحد مذکور، تعمیر ccd کپی کانن را به شکل تخصصی انجام می دهند.

کارشناسان این مرکز ضمن برخورداری از دانش فنی و تخصصی کافی و نیز تجربه ی چند ساله در تعمیرات این قطعه، قادر به ترمیم فوق تخصصی آن می باشند. همچنین به سبب برخورداری از تجهیزات و روش های نوین و استاندارد، می توانید شاهد بازگشت عملکرد دستگاه خود به کیفیت اولیه در واحد تعمیر کپی کانن باشید.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن ، کلیه ی نیازهای مشتریان خود را در حوزه های تعمیرو فروش و نیز آموزش تعمیرات انواع محصولات کمپانی کانن ، برطرف می کند. این فرایند به مدد حضور کارشناسان و متخصصین حاذق در این مرکز انجام می پذیرد . تعهد در خدمات رسانی مهم ترین شعار نمایندگی canon  می باشد . این نمایندگی ، همچنین در بخش فروش به عرضه ی انواع محصولات تولیدی شرکت کانن می پردازد . تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن ، طبق نرخنامه ی مصوب ، تنظیم شده است .

بخش های مربوط به اخبار، مقالات ،  محصولات ، سوالات متداول  در سایت ایجاد شده که در صورت تمایل می توانید از مطالب آنها استفاده نمایید

مقالات

سوالات متداول

Rate this post