اشتراک گذاری

تعمیر یونیت درام کپی کانن

تعمیر یونیت درام کپی کانن در واحد تعمیرات کپی کانن با جدیدترین ابزار آلات این حوزه و بهره مندی از متد نوین تعمیرات انجام می شود. شاید تمامی کسانی که از دستگاه کپی کانن استفاده می کنند با قطعات این دستگاه آشنایی کافی نداشته باشند. لذا در این بخش قصد داریم پیش از شرح خدمات تعمیر یونیت درام کپی کانن به بررسی یونیت درام و تفاوت این قطعه با کارتریج تونر بپردازیم.

کارتریج تونر، منبع نگهدارنده پودر تونر است و برای این عمل تعبیه شده است. این قسمت کارتریج، پس از اتمام پودر تونر آن، می تواند دوباره شارژ شود و یا اینکه دوباره خریداری شود که به صرفه نیست درنتیجه بهتر است برای شارژ مجدد آن از نمایندگی های معتبر استفاده نمایید. از نشانه های اتمام تونر، کمرنگ شدن چاپ می باشد که می توانید تونر را خارج کرده و با مراجعه به افراد مطمئن به شارژ مجدد آن بپردازید. یونیت درام به زبان ساده، کار انتقال پودر تونر به روی کاغذ را انجام می دهد و یکی از رکن های اساسی در یک چاپ گر می باشد.

بعد از اینکه تونر به این یونیت درام منتقل شد، قطعه ای بنام درام، تونرهای مرتب شده برای چاپ را به کاغذ منتقل کرده تا توسط فشار و حرارت، روی کاغذ ذوب شوند و فرایند چاپ تکامل یابد. این پروسه یک فرایند سریع می باشد که در چاپ گرها انجام می شود. در صورت اختلال در این فرایند عملکرد کپی به درستی انجام نخواهد شد و ممکن است نیازمند  تعمیر یونیت درام کپی کانن شوید.

تعمیر تخصصی یونیت درام کپی کانن

جهت بررسی موارد فوق بهتر است از کارشناسان تعمیر تخصصی یونیت درام کپی کانن جهت تعمیردستگاه کمک بخواهید.  در صورتی که یونیت کپی کانن دچار نقص فنی گشت باید به نمایندگی مجاز کپی کانن جهت  تعمیر یونیت درام کپی کانن مراجعه نمایید.

نمایندگی و مرکز تعمیرات کپی کانن این امکان را فراهم نموده است که در صورت در خواست مشتری ،  خدمات در محل و منزل مشتری ارائه گردد. این اطمینان را به کاربران گرامی می دهیم که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه متفاوت می باشد. لذا بدون هیچ گونه دغدغه ی ای می توانید تعمیرات تخصصی یونیت درام کپی کانن را به ما بسپارید. در صورتی که تعمیر یونیت کپی کانن امکان پذیر نباشد کارشناسان اقدام به تعویض آن خواهند نمود.

تعمیرات کپی کانن

همان گونه که اشاره نمودیم تعمیر یونیت درام کپی کانن در واحد تعمیردستگاه کپی کانن انجام می گردد. کارشناسان حاضر در این مرکز جهت به روز رسانی دانش خود در در دوره های ملی و بین المللی تعمیرات کانن که در سیکل های مختلف برگزار می گردد شرکت می نمایند.

مرکز تعمیرات کپی کانن ، تعمیر و سرویس دستگاه کپی کانن را به صورت تخصصی انجام می دهد. در این حوزه، تلاش شده تا با بهره‌گیری از به‌روزترین امکانات و تجهیزات دنیا، خدمات و سرویس‌های مورد نیاز جهت تعمیر و بازیابی دستگاه‌های معیوب ارائه گردد. مهندسان مجرب و با سابقه‌ی این مرکز، پس از طی مراحل عیب یابی و تشخیص در صورتی که تشخیص دهند مشکل ایجاد شده مربوط به یونیت درام دستگاه کپی است ، نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام خواهند نمود.

تعمیر یونیت درام کپی کانن

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن ، مرجع تعمیرات و فروش محصولات کانن  خدماتی با کیفیت را به کاربران گرامی نوید می دهد. تعمیر یونیت درام کپی کانن تنها یکی از خدمات این مجموعه است . دستگاه فتوکپی کانن، یکی از محصولات اصلی این کمپانی می باشد که تمرکز اصلی مرکز کانن برروی آن قرار داده شده است. در بخش فروشگاه مرکزی کانن، شاهد فروش کالای اصل و اورجینال  به کاربران گرامی هستیم.

این مرکزبا سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مداری  ، از برترین متخصصین کشور جهت تعمیردستگاه های کانن بهره گرفته است. همچنین واحدهای تخصصی جهت تعمیر انواع محصولات کانن در نظر گرفته شده است . در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات کانن مطالعه نمایید.

اخبار، مقالات ، محصولات و سوالات متداول تعمیرات کانن در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار

Rate this post