اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن

یکی دیگر از سرویس هایی که کاربران پرینتر می توانند با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر کانن از آن بهره مند گردند، سرویس های مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن است. در صورتی که شما نیز از دارندگان و کاربران پرینترهای کانن هستید اما در حال حاضر اشکالاتی در کاغذ کش این دستگاه مشاهده می نمایید، با حضور در مرکز تعمیر پرینتر canon می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط را دریافت نمایید. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز پرینترهای بی‌شمار جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند. تسلط کارشناسان ای

نمایندگی مرکزی کانن بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری پرینترهای کانن به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. دارندگان این دستگاه می توانند با حضور در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه از جمله خدمات مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن بهره مند گردند.

تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن

تعویض و تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض کاغذ کش پرینتر کانن آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت.

اگرچه کار انتقال کاغذ در دستگاه پرینتر به عهده کاغذ کش هاست (شامل کاغذ کش ورودی و کاغذ کش خروجی) لیکن توجه داشته باشید که گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر لزوماً به معنای خرابی این بخش از دستگاه نیست. در صورتی که امکان حمل و انتقال دستگاه به تعمیرگاه مجاز کانن را ندارید می توانید از روش سرویس در محل کانن استفاده نمایید. در این روش کارشناسان سرویس در محل ما به مکان مورد نظر اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

آشنایی با عملکرد کاغذ کش پرینتر کانن

وظیفه کاغذ کش پرینتر کانن وارد کردن کاغذ به داخل دستگاه است. زمانی که فرایند انتقال دستور از سیستم به دستگاه پرینتر صورت می پذیرد، کاغذ کش ها اولین قطعه ای هستند که در فرایند چاپ درگیر می شوند. در این لحظه کاغذ به داخل دستگاه وارد می شود تا زیر نظر قطعات دیگری مانند فیوزینگ قرار گیرد و فرایند چاپ کامل شود. ایراداتی که در دستگاه های کانن ممکن است برای کاغذ کش ها بوجود بیایید به دو دسته تقسیم می شود. اولین مشکل عدم فعالیت کاغذ کش می باشد که بطور کلی هیچ کاغذی وارد دستگاه نمی شود.

مشکل دومی که گاها پیش می آید مربوط به فرایند ناقص می باشد که در این مشکل کاغذ به درستی وارد دستگاه نمی شود و اصطلاحا گفته می شود کاغذ در دستگاه گیر کرده است. البته کاغذ کش ها سه فرایند را انجام می دهند که شامل کاغذ کش ورودی که وظیفه انتقال کاغذ از خارج دستگاه به داخل را دارد.

دو فرایند بعدی شامل کاغذ کش میانی می باشد که وظیفه انتقال کاغذ بین قطعات داخلی دستگاه را دارد و در نهایت کاغذ کش خارجی که وظیفه خارج کردن برگه ها را برعهده دارد. در هر حال وجود هر گونه اختلال در این بخش از دستگاه با صرف مدت زمانی اندک و با بهترین کیفیت توسط کارشناسان بخش تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن مرتفع می گردد.

تعویض کاغذ کش پرینتر کانن

  • کابل برق را از پرینتر جدا نمایید و اجازه بدهید پرینتر خنک شود.
  • در تونر کارتریج را باز نمایید و تونر کارتریج را در آورید.
  • محل غلطک کاغذ کش را پیدا نمایید.
  • خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذ کش را با انگشت به سمت بیرون فشار دهید و غلطک کاغذ کش را به سمت بیرون بچرخانید.
  • به آرامی غلطک کاغذ کش را بیرون بیاورید.
  • غلطک کاغذ کش جدید را در شکاف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  • نکته: زائده های دایره ای و مستطیلی دوطرف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  • بالای غلطک کاغذ کش را بچرخانید تا غلطک کاغذ کش در محل خود قفل شود.
  • تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.
  • کابل برق را به دستگاه وصل نموده و دستگاه را روشن نمایید.
  • در صورتی که اشکال ایجاد شده در دستگاه مرتفع نشد می توانید به مرکز تعمیرات کانن، پارت تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن مراجعه نمایید.
تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیر پرینتر canon در در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای کانن گشته‌اند.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیرات پرینتر کانن و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…  برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیر پرینتر کانن هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند.

کاربرانی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیر پرینتر کانن را ندارند، می توانند خدمات مورد نیاز خویش از جمله خدمات مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن را با استفاده از سیستم سرویس در محل پرینتر استفاده نمایند.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن سالهاست که با همکاری تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان به ارائه خدمات مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات کانن به مشتریان خویش می پردازد. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند.

خدمات ارائه شده در این مجموعه –نیر تعمیر پرینتر کانن – در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با هر یک واحد های تعمیرات کانن آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید.

با مراجعه به بخش ذیل، آخرین اخبار و مطالب در مورد محصولات کانن را پیگیری نمایید.

1/5 (1 امتیاز)