اشتراک گذاری

تعمیر پنل پرینتر کانن

یکی دیگر از سرویس هایی که کاربران پرینتر می توانند با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر کانن از آن بهره مند گردند، سرویس های مرتبط با تعمیر پنل پرینتر کانن است. در صورتی که شما نیز از دارندگان و کاربران پرینترهای کانن هستید اما در حال حاضر اشکالاتی در پنل این دستگاه مشاهده می نمایید، با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر canon می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر پنل پرینتر کانن را دریافت نمایید.

سرویس های مرتبط با تعمیر پنل پرینتر کانن در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. جهت آسودگی خیال مراجعان، کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز، مشمول گارانتی و ضمانت گشته اند. مدت زمان گارانتی با توجه به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و تعمیرات مورد نیاز جهت بهبود ان، متفاوت بوده و پیش از آغاز به تعمیر دستگاه، به صاحب آن اعلام می گردد.

علل خرابی پنل پرینتر کانن

به طور کلی پنل تعبیه شده در دستگاه های چاپگر، قطعه ای بسیار ظریف و حساس است که به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببیند. درواقع کوچک ترین ضربه یا عامل خارجی، به راحتی موجب از کار افتادن نمایشگر پرینتر می شوند. اگر صفحه نمایش چاپگر شما کار نمی کند، بررسی کنید که برق قطع نباشد و یا مشکلی در کابل برق وجود نداشته باشد.

چنانچه درایور پرینتر به درستی نصب نشده و یا به روز نباشد، ممکن است مشکلاتی در نحوه کار پنل ایجاد شود. در صورت وارد شدن ضربه به نمایشگر و آسیب فیزیکی آن، نیاز به تعمیر پنل پرینتر کانن و یا حتی تعویض آن خواهد بود. خرابی مین برد پرینتر و نفوذ رطوبت به داخل نمایشگر هم دیگر دلایل خرابی  این بخش هستند.

رفع مشکلات با استفاده از پنل پرینتر کانن

گیر کردن برگه در پرینتر

ممکن است هنگام پرینت گرفتن، برگه چند بار و پشت سر هم در پرینتر گیر کرده و مچاله شود. در این حالت احتمالا تکه ایی از کاغذ در قسمتی که کاغذ را به داخل میکشاند، گیر کرده باشد. زبانه های پرینتر را باز کرده و قسمت های مختلف را نگاه کنید و کاغذ را پیدا کرده و بیرون بکشید. البته پنلی نیز زیر پرینتر وجود دارد، بنابراین زیر پرینتر هم بررسی کنید شاید کاغذ آنجا گیر کرده باشد. اگر کاغذ را در پنل زیر پرینتر دیدید، با احتیاط آن را بیرون کشیده و آزاد کنید.

همچنین رطوبت نیز ممکن است باعث شود برگه ها درون پرینتر گیر بیفتند که این امر بیشتر در پرینترهای قدیمی اتفاق میفتد.بنابراین همواره برگه ها را خشگ نگه دارید و تا زمان استفاده، تمام برگه ها در یک بسته بندی باشند تا مرطوب نشوند. در صورت ادامه مشکل می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پنل پرینتر کانن یا سایر بخش های مرتبط با تعمیرات چاپگر کانن تماس بگیرید و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های ممکن را دریافت نمایید.

پرینت نشدن برگه در پرینتر

این یک مشکل کلی است و احتمالات زیادی برای آن وجود دارد. ابتدا دستگاه پرینتر را بررسی کنید و ببینید چراغ Error روشن هست یا خیر. سپس بررسی کنید کاغذ در جای مناسب خود قرار داشته باشد. اقدام بعدی محفظه قرارگیری کارتریج است که نباید خالی باشد. پرینتر به دستگاهی که میخواهیم پرینت بگیریم از طریق کابل usb یا بی سیم، ارتباط داشته باشد.در پرینترهای قدیمی، باید حالت چاپ کننده پیش فرض را انتخاب کنید پس وارد کنترل پنل شده از بخش Devices and printers، بررروی پرینتری که میخواهید استفاده کنید کلیک راست کرده و گزینه set as default را زده تا آن پرینتر به صورت پیش فرض انتخاب شود.

همچنین در برنامه ایی که میخواهید پرینت بگیرید، دستگاه صحیح را باید انتخاب کرده باشید. در صورت ادامه مشکل می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پنل پرینتر کانن یا سایر بخش های مرتبط با تعمیرات چاپگر کانن تماس بگیرید و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های ممکن را دریافت نمایید.

خارج شدن برگ سفید از پرینتر

در این حالت هر بار برگه ایی سفید پرینت میشود. مسیر زیر را طی کنید:

به کنترل پنل بروید، در بخش Devices and printers برروی پرینتر کلیک راست کنید گزینه Printing Preferences  را انتخاب کرده و به قسمت Seperator pages برسید. در پرینترهای HP، میتوانید دوبار برروی اسم پرینتر کلیک کرده و سپس برروی customize دوبار کلیک کنید و به بخش تنظیمات پیشرفته یا Advance بروید. در این بخش با دکمه اختصاصی Seperator pages، تنظیمات را انجام دهید.

کیفیت پایین برگ پرینت شده

مسدود شدن نازل جوهر در پرینترهای جوهر افشان و یا اشتباه چاپگر در پخش رنگها، میتوانند از دلایل پرینت بی کیفیت برگه باشند. جهت رفع مشکل، هد پرینتر را پاک کنید، به احتمال قوی مشکل حل خواهد شد. جهت این کار گزینه ایی در کنترل پنل پرینتر وجود دارد و یا میتوان نرم افزار پرینتر را از طریق کامپیوتر دستکاری کرد. در صورت ادامه مشکل می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پنل پرینتر کانن یا سایر بخش های مرتبط با تعمیرات چاپگر کانن تماس بگیرید و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های ممکن را دریافت نمایید.

تعویض پنل چاپگر کانن

تیم تعمیرات پرینتر در نمایندگی کانن مرکز سخت افزار ایران، تلاش می کنند که تا حد امکان، پنل این دستگاه را تعمیر کنند. با این وجود گاهی نوع خرابی این قطعه به گونه ای است که امکان تعمیر آن وجود ندارد. در چنین شرایطی باید نمایشگر را تعویض کرد تا عملکرد آن به حالت عادی بازگردد. دقت کنید که در صورت نیاز به تعویض پنل چاپگر کانن، قطعه جدید باید حتما اورجینال باشد. در غیر این صورت، صفحه نمایش جدید عملکرد درستی نداشته و ممکن است پس از گذشت مدتی کوتاه، مجددا از کار بیفتد.

تعمیرات تخصصی پنل پرینتر کانن

همانگونه که می دانید پنل پرینتر کانن، همچون پنل سایر پرینترها، امکان تنظیم عملکردهای چاپگر را برای کاربر فراهم می سازد. با اینکه در غالب موارد، امکان تنظیم عملکردهای پرینتر با استفاده از نرم افزار و یا درایور چاپگر وجود دارد اما گاه، استفاده از پنل برای کاربر آسان‌تر بنظر می رسد. از همین روست که اشکالات پیش آمده در این قطعه، گاه برای کاربر بسایر کلافه‌کننده می شود و در اسرع وقت می بایست تعمیرات تخصصی پنل پرینتر کانن انجام شود. در صورتی که نیاز به سرویس های مرتبط با تعمیر پنل پرینتر کانن دارید اما امکان حضور در تعمیرگاه مجاز کانن برای شما میسر نیست، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر حضور تعمیرکار در محل را ثبت نمایید.

کارشناسان سرویس در محل ما، بلافاصله پس از ثبت درخواست شما، به محل موردنظرتان اعزام شده، و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پنل پرینتر کانن را آغاز می نمایند. پیش از این کار، بد نیست بدانید که جهت آشنایی با تنظیماتی که امکان انجام آنها از طریق کنترل پنل پرینتر وجود دارد، می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید. برای دسترسی به مشروح تنظیماتی که می توانید در حالت select type و حالت پیش‌فرض تغییر دهید، دفترچه راهنمای چاپگر، اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد.

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیرات پرینتر کانن در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر کانن تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید.

کادر مهندسان ما بعد از طی دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی در تعمیر پرینتر کانن وارد این کار شده‌اند و به تمامی قطعات سخت‌افزاری و سیستم‌ نرم‌افزاری پرینترهای کانن آشنایی دارند؛ از همین رو قادر به ارائه و انجام تخصصی ترین سرویس های تعمیر پرینتر نظیر تعمیر پنل پرینتر کانن، تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن و … هستند. به خاطر داشته باشید که از مراجعه به افراد مبتدی و ناآگاه در این زمینه خودداری کنید و از تحویل دستگاه خود به این افراد بپرهیزید.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

واحد تعمیرات پرینتر کانن در بخش های فوق به آن پرداخته شد، یکی از تخصصی ترین واحدهای فعال فعال در این مرکز است که به ارائه خدمات مرتبط با تعمیر، سرویس و بهسازی پرینترهای کانن نظیر تعمیر پنل پرینتر کانن و .. می پردازد.

5/5 (1 امتیاز)