اشتراک گذاری

تعمیر مین برد کپی کانن

تعمیر مین برد کپی کانن و دیگر برندها زمانی انجام می شود که این قطعه درست کار نکردن و به دنبال آن، مشکلاتی در عملکرد دستگاه ایجاد شود. مثلا دستگاه کپی مدام خاموش شود و روند کاری کاربر، مختل گردد. مین برد قطعه ای کلیدی در پرینتر و دستگاه کپی است که به نوعی، دیگر اجزا را کنترل و هدایت می کند. این قطعه که با عنوان برد اصلی هم شناخته می شود، از اجزای مختلفی تشکیل شده است که خرابی آنها برد را از کار می اندازد.

نکته مهم در مورد تعمیر مین برد فتوکپی کانن این است که تداوم ایرادات این قطعه، می تواند موجب آسیب دیدگی دیگر اجزای دستگاه شود. در ادامه شما را با نکاتی در مورد تعمیر مین برد کپی کانن آشنا می کنیم. اگر علائم خرابی این قطعه را مشاهده کردید، تیم تعمیرات کپی نمایندگی کانن در مرکز سخت افزار ایران، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

علائم خرابی مین برد دستگاه کپی

با توجه به این که مین برد دستگاه کپی با دیگر قطعات آن در ارتباط است، خرابی آن مشکلات مختلفی را در عملکرد دستگاه ایجاد می کند. مهم ترین نشانه خرابی یا سوختن مین برد، خاموش شدن دستگاه فتوکپی است. در اثر بروز مشکلاتی مثل نوسانات جریان برق، مین برد یکی از اولین قطعاتی است که در معرض خطر قرار می گیرد. معمولا در این شرایط برد دستگاه فتوکپی می سوزد و دستگاه را به طور کلی از کار می اندازد.

نوسانات شدید ولتاژی هم یکی دیگر از اختلالاتی است که می تواند منجر به خرابی و یا حتی سوختن مین برد شود. گاهی دستگاه کپی نمی گیرد و این اتفاق در حالی می افتد که کارتریج به تازگی شارژ شده است. در این صورت احتمالا نیاز به تعمیر مین برد کپی کانن است. در مجموع می توان گفت که نشانه اصلی خرابی یا سوختن برد در دستگاه های کپی، روشن نشدن دستگاه و یا خاموش شدن آن در حین کار است.

تعمیر مین برد کپی کانن

عیب یابی و تعمیر مین برد کپی کانن

پردازش عملیات دستگاه کپی بر عهدهmain board  است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی به شمار می آید. پردازش اطلاعات در دستگاه کپی بر این قرار است که داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه کپی  قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد.تعمیر مین برد کپی کانن

بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین روست که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود. تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مین برد کپی کانن است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد.

کارشناسان مرکز تعمیر مین برد کپی کانن با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی گردانند..

تعمیر مین برد کپی کانن چگونه انجام می شود؟

برای تعمیر مین برد دستگاه فتوکپی کنون و دیگر برندها، باید اجزای آن را ترمیم کرده و یا به طور کامل این قطعه را تعویض نمود. خرابی مین برد به این صورت است که اجزای آن آسیب دیده و از کار می افتند؛ مثلا یکی از خازن ها از کار افتاده یا میسوزد. در این حالت باید آن قطعه را تعویض کرد تا عملکرد برد به حالت عادی بازگردد. اما اگر برد به طور کامل بسوزد، امکان ترمیم آن وجود ندارد و باید این قطعه را با یک برد جدید جایگزین کرد. در این صورت برد جدید باید اصل باشد تا به خوبی کار کرده و به قطعات دیگر آسیب نرساند.

تعمیرات کپی کانن

تعمیرات کپی کانن نظیر تعمیر مین برد کپی کانن یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن است که بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و با رعایت تمامی پارامترهای لازم انجام می پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس دستگاه کپی کانن را پس از تماس تلفنی با کارشناسان این مرکز ثبت نمایند. شایان ذکر است غالب خدمات مربوط به دستگاه کپی کانن در این مرکز – به دلیل وزن و ابعاد بالای این دستگاه و دشواری های جابجایی- به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد.

در صورت جزیی بودن اشکال و امکان جداسازی قطعه می توانید بخش معیوب دستگاه را جدا ساخته و پس از حضور در مرکز تعمیرات کپی کانن آنرا تعمیر و بهسازی نمایید. کارشناسان این مرکز به دلیل تمرکز بر اشکالات رایج این دستگاه، تواسته اند جدیدترین و کارآمدترین متدهای تعمیرات کپی کانن را شناسایی کرده و در حین تعمیر بکار برند. این امر ضمن سرعت بخشی به روند تعمیر، بهسازی و ارتقاء دستگاه های تعمیر شده در این مجموعه را در پی داشته است. شما کاربران گرامی با مشاهده هر گونه ناکارآمدی و اختلال در دستگاه های خویش می توانید به این مرکز مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن ارائه دهنده تمامی خدمات پس از فروشی است که ممکن است هریک از کاربران دستگاه های کانن به آن نیاز داشته باشند. نمایندگی کانن در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و تخصصی ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را در اختیار نیروی انسانی خویش قرار داده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از تجهیزات تخصصی تعمیر سبب گشته تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز بهبود یافته و رضایت بیش از پیش کاربران کانن را سبب گردد. نمایندگی کانن با تلفیق دو پارامتر ضروری «تخصص» و «دانش» توانسته است تخصصی ترین خدمات را در دو حوزه فروش و تعمیر به مشتریان، هموطنان و همکاران خویش ارائه نموده و نیازهای آنان را برآورده سازد.

تمرکز نمایندگی کانن در طول سالهای اخیر بر ترمیم و تعمیر محصولات کانن نظیر تعمیر مین برد کپی کانن سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز موفق به رفع تمامی ایراداتی ریز و درشتی گردند که ممکن است به هر روی در محصولات کانن ایجاد شده باشند. بخشی از تبحر کارشناسان تعمیر در نمایندگی کانن مرهون حضور آنان در دوره های تخصصی-آموزشی تعمیری است که از سوی مدیریت این مرکز در سیکل‌های شش و دوازده ماهه برگزار میگردند. شما کاربران گرامی می توانید درباره تجهیزات سنگین کانن که حمل و جابجایی آنها به سختی امکانپذیر می گردد از سیستم تعمیر در محل کانن استفاده نمایید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار

Rate this post