اشتراک گذاری

تعمیر فکس لیزری کانن

تعمیر فکس لیزری کانن، در حوزه فعالیت های نمایندگی این شرکت قرار دارد. فکس، دستگاهی است که بسیاری از مراکز اداری، از آن برای تبادل اسناد استفاده می کنند. این دستگاه با خط تلفن و اینترنت در ارتباط بوده و به همین دلیل، ممکن است دچار مشکلات مختلفی شود.

مشکلات و قطعات این دستگاه چندان شناخته شده نبوده و کاربران اطلاعات زیادی در مورد این نکات ندارند. از این رو لازم دیدیم مطالبی را در مورد مشکلات رایج و تعمیرات فکس به شما مخاطبین عزیز ارائه دهیم. چنانچه جزء کاربران هریک از انواع فکس کانن هستید، مطالعه این مقاله می تواند به شما کمک کند که نکات با مشکلات این محصول آشنا شده و به موقع آنها را تشخیص دهید. در نتیجه می توانید در زمان مناسب، اقدام به تعمیر فکس لیزری کانن خود نمایید.

تعمیر فکس لیزری کانن

تعمیر فکس لیزری کانن در محل

یکی از مشکلاتی که کاربران دستگاه فکس با آن مواجه هستند، انتقال این دستگاه به مرکز تعمیرات است. برای این کار باید همه اتصالات دستگاه قطع شود که وقت زیادی را از کاربر می گیرد. برای حل چنین مشکلاتی، نمایندگی کانن اقدام به تعمیر فکس لیزری کانن در محل کرده است. با استفاده از این سرویس، تعمیرکار ما به محل مورد نظر کاربر اعزام شده و ضمن بررسی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای تعمیر تخصصی آن را انجام می دهد. به این ترتیب دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای انتقال دستگاه به تعمیرگاه نخواهد بود.

دلایل بروز مشکل در فکس لیزری کانن

برای تعمیر فکس لیزری کانن، باید به دلایل بروز مشکل توجه کرد. ممکن است مشکل از خط تلفن مورد استفاده دستگاه باشد. خرابی ADF (کاغذگیر اتوماتیک)، منجر به کشیده شدن چند کاغذ به صورت همزمان به داخل دستگاه شده و یا مشکلاتی را در روند ورود و خروج بره ها ایجاد کند. شیشه اسلیت، قطعه ای است که به ویژه در فکس های چندکاره کاربرد داشته و آلودگی یا مشکلات آن، منجر به ایجاد خطوطی روی برگه فکس می گردد. به هم ریختن تنظیمات هم به عنوان یکی دیگر از دلایل بروز مشکل در عملکرد فکس لیزری کانن در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال، غیر فعال شدن گزینه Auto answer یا پاسخ خودکار، باعث نرسیدن فکس می شود. اگر گوشی را برداشتید و صدای بوق آزاد نشنیدید، باید ریشه مشکل را در خط تلفن بررسی کنید. وجود مشکل در اتصال اینترنت و یا شبکه نیز جزء دلایل مورد بررسی در تعمیر فکس لیزری کانن به شمار می رود. توجه داشته باشید که برطرف کردن بیشتر این دلایل، نیاز به مهارت و تخصصی دارد که از عهده کاربرا عادی خارج بوده و نیاز به دخالت یک تعمیرکار حرفه ای دارد.

روش های تعمیر فکس لیزری کانن

بدیهی است که برای تعمیر فکس لیزری کانن، باید دلایل خرابی این دستگاه را برطرف کرد. برای این کار، باید مشکلات خارجی مثل قطعی اینترنت یا خرابی خط تلفن را برطرف نمود. انجام این کار توسط خود کاربر و از طریق تماس با مرکز ارائه دهنده سرویس اینترنت و یا مخابرات امکان پذیر است. تعمیر یا تعویض کاغذکش نیز راه حل دیگری است که تکنسین ها برای تعمیر فکس کانن به کار می بندند.

تمیز کردن غلطک ADF هم می تواند به رفع مشکلات ورود و خروج برگه دستگاه کمک می کند. تعویض رولر هم یکی از روش های تعمیر فکس لیزری کانن به شمار می رود که در صورت تعمیر نشدن کاغذ کش، انجام می گردد. تعویض شیشه اسلیت را هم به روش های تعمیر فکس لیزیری اضافه کنید. با بررسی و اصلاح تنظیمات دستگاه نیز می توان تا حد زیادی به رفع مشکلات و اختلالات عملکردی آن کمک کرد.

مشکلات مورد بررسی در تعمیر فکس لیزری کانن

همانطور که اشاره کردیم، دستگاه فکس به وسیله اینترنت و خط تلفن کار می کند. بنابراین بروز مشکل در هریک از این موارد، می تواند بر عملکرد فکس تاثیر گذار باشد. از طرفی، خود دستگاه نیز ممکن است از نظر سخت افزاری دچار معایب و ایرادهایی شود

 از جمله مشکلات مورد بررسی در تعمیر فکس لیزری کانن، می توان به مواردی همچون: کشیدن چند کاغذ به طور همزمان، وارد نشدن برگه به دستگاه، ایجاد خطوطی روی کاغذ فکس، عدم ارسال فکس به مقصد، شنیده نشدن بوق آزاد از دستگاه فکس، عدم دریافت خودکار فکس، افت کیفیت فکس های دریافتی و مواردی از این دست اشاره کرد. بروز هریک از این مشکلات، نشانه وجود ایرادهایی در قطعات دستگاه و یا موارد جانبی آن بوده و باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر فکس لیزری کانن اقدام شود.

تعمیرات فکس کانن

واحد تعمیرات فکس کانن، هرگونه خدمات و سرویس های لازم برای رفع مشکلات عملکردی این دستگاه را به کاربران ارائه می کند. این واحد، از تجهیزات و دستگاه های بسیار پیشرفته ای برخوردار است و از این رو، فرایند تعمیرات فکس در آن مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می گردد. همچنین به دلیل حضور کادر فنی مجرب، واحد مذکور توانسته خدمات را در سطح قابل توجهی از تخصص ارائه نماید. تعمیرات فکس کانن در این مرکز با سطح کیفی و تخصصی بالایی انجام شده و کاربران می توانند از صحت خدمات اطمینان کامل داشته باشند.

تعمیرات کانن

هرگونه اقدام مورد نیاز برای تعمیرات کانن، در نمایندگی این شرکت و در واحدهایی مجزا انجام می گردد. برای افزایش تمرکز تعمیرکاران، هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت کانن، تعمیرکاران زبده این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. خدمات سرویس در محل را می توان یکی از خدمات ویژه واحدهای تعمیرات کانن به کاربران دانست.

5/5 (1 امتیاز)