اشتراک گذاری

تعمیر فلش دوربین کانن

برای تعمیر فلش دوربین کانن به صورت حرفه ای می توانید با نمایندگی مجاز کانن در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. تکنسین های ما به خوبی با حساسیت ها و ظرافت های فلش یا فلاش آشنا هستند و به دلیل برخورداری از تجربه و مهارت بالا، می توانند این قطعه را به بهترین شکل ترمیم کنند. در ادامه این مقاله هم نکاتی را در خصوص تعمیر فلش دوربین کانن بررسی می کنیم که برای شما کاربردی هستند.

نکاتی در مورد هزینه تعمیر فلاش دوربین کنون، مشکلات این قطعه و انواع آن که به شما کمک می کنند اقدامات درست تری را در راستای ترمیم یا در صورت نیاز، تعویض این قطعه انجام دهید. برای دریافت خدمات تخصصی تر هم می توانید از کارشناسان تعمیر دوربین در نمایندگی کانن مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعمیر فلش دوربین کانن

مشکلات رایج فلاش دوربین

فلاش که با عنوان فلش هم شناخته می شود، مربوط به نور است و هرگاه لازم باشد، نور مورد نیاز برای عکاسی را فراهم می کند.  از کار افتادن فلاش مهم ترین مشکل این قطعه است. بیشتر دوربین ها حالت فلاش اتوماتیک دارند. یعنی در شرایطی که نور مناسب نیست، فلاش به صورت خودکار عمل کرده و هنگام عکاسی روشن می شود.

اما گاهی فلاش اتوماتیک در محیط های تاریک کار نمی کند. در این صورت نیاز به تعمیر فلش دوربین کانن است. گاهی در محیط های پرنور هم فلش شروع به کار می کند و کیفیت رزولوشن عکس را به شدت کاهش می دهد. خرابی یا شکستن فلاش هم مشکل دیگری است که معمولا در اثر ضربه خوردن دوربین ایجاد می شود. بهتر است برای تعمیر فلش دوربین canon در این شرایط از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

انواع فلاش دوربین

شاید جالب باشد بدانید که فلش دوربین، مدل های مختلفی دارد. هریک از انواع فلاش دوربین، برای نورپرداری های مختلفی کاربرد داشته و قدرت نوردهی متفاوتی دارد. حتی فلاش های پرتابل هم توسط شرکت های مختلف تولید شده اند تا کاربران به صورت مجزا از آنها استفاده کنند. فلش داخلی، معمولا در دوربین های کامپکت وجود دارد و به صورت یک چراغ سفید رنگ دیده می شود.

فلش های پاپ آپ بیشتر در دوربین های DSLR تعبیه می شوند و هنگام عکاسی به سمت بالا یا کنار دوربین حرکت می کنند. فلاش اکسترنال در کفشک دوربین نصب می شود و به صورت دستی تنظیم می شود. البته امروزه فلاش های TTL هم وجود دارند که با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط نورسنج دوربین، میزان نور مورد نیاز را محاسبه می کنند. تعمیر فلاش دوربین کانن برای هریک از این مدل ها به شکل خاصی انجام شده و نیاز به مهارت بالا دارد.

چگونگی تعمیر فلش دوربین کانن

ابزار و تجهیزات به کار گرفته شده در مرکز تعمیر فلش دوربین کانن پس از طی دوره‌های بسیار تخصصی و کسب مجوزهای لازم از سوی کمپانی کانن در اختیار کارشناسان این مرکز قرار داده شده است. تعمیرات فلش دوربین کانن در این مرکز بر اساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده از سوی کمپانی کانن انجام می شود.

  به منظور پشتیبانیِ از کادر فنی فعال در مرکز تعمیر فلش دوربین کانن، دوره‌های تخصصی تعمیر از سوی مدیریت این مرکز با حضور اساتید بین‌المللی برگزار می شود. این امر به منظور به‌روزرسانی اطلاعات مهندسان این مرکز و نیز بهره‌‌مندی آنان از جدیدترین مِتُدهای پیشرفته جهانی صورت می‌گیرد.

اعتبار مرکز تعمیر دوربین کانن

مدیریت مرکز تعمیر  دوربین کانن در تلاش است تا تمامی ویژگی‌های یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را در بخش تعمیر فلش دوربین کانن پیاده‌ سازد؛ از این رو در مرکز تعمیر فلش دوربین کانن می‌توان همه ویژگی‌های یک سازمان‌ مشتری مدار و منظم را مشاهده کرد. این مرکز در جهت رفع و حل شکایات احتمالی مطرح شده از سوی مشتریان گرامی تلاش می کند و همواره برای کسب رضایت مشتریان برنامه ریزی می کند. انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات فلش دوربین کانن و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتریان عزیز ویژگی انحصاری مرکز تعمیرات کانن است.

تعمیرات کانن

مرکز تعمیرات کانن با جداسازی واحد تعمیرات برای تخصصی تر کردن بخش تعمیرات خود برنامه ریزی ویژه ای کرده است. این مرکز علاوه بر اینکه از کارشناسان و متخصصان حرفه ای کمک میگیرد تا خدمات تعمیرات را با بهترین کیفیت ارائه دهد، از تجهیرات و ابزارآلات جهانی نیز بهره مند است و قادر است با در اختیار داشتن این دو فاکتور مهم، بهترین، برترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی را بای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

در مرکز مجاز تعمیرات کانن، همه تولیدات کمپانی کانن از جمله انواع دوربین ها، دستگاه کپی، پرینتر و … به صورت کاملا تخصصی و در لابراتوار های ویژه خود تعمیر می شوند. این مرکز به آرشیوی قوی از قطعات ال و اوریجینال کمپانی کانن مجهز است و د صورتی که دستگاه شما به هر دلیلی نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، بهترین و با کیفیت ترین قطعات را جایگزین خواهد کرد.

نمایندگی کانن

پرسنل صبور و شکیبای ما در نمایندگی کانن ، آماده پاسخ گویی به همه سوالات مشتریان عزیز است. در این نمایندگی مشاوره های رایگان برای خرید یک محصول با کیفیت به صورت حضوری یا تلفنی برای کاربران عزیز امکان پذیر است.

نمایندگی مجاز کانن با رعایت همه اصول و قوانین حاکم در کشور، اقدام به واردات محصولات کمپانی کانن می کند و همه محصولات را با گارانتی شرکتی و اصل ارائه می دهد. مشتریان عزیز پس از انجام مشاوره های خرید، وارد لاین سفارش محصول شده و بهترین گزینه را بر اساس شرایط مالی، نیاز و سلیقه  خود اتخاب و خریداری می کنند. خدمات پس از فروش این نمایندگی کامل و جامع است؛ به طوری که دستگاه خریداری شده از این نمایندگی خدمات پس از فروش منحصر به فردی خواهد داشت و این خدمات تنها در مدت زمان مندرج در کارت گارانتی محدود نمی شود بلکه نمایندگی رسمی کانن کاربر را تا همیشه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

1/5 (1 امتیاز)