اشتراک گذاری

تعمیر خرابی غلطک های پرینتر کانن

خرابی غلطک پرینتر از آن دست اشکالاتی است که امکان بروز آن در تمامی پرینترها -از هر نوع و برندی- وجود دارد. در صورتی که شما کاربران گرامی متوجه بروز چنین اشکالی در دستگاه خود شده اید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر پرینتر کانن، سرویس های مرتبط با تعمیر خرابی غلطک های پرینتر کانن و محورهای کاغذکش آن را دریافت نمایید. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل کانن استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان ما خود در محل مورد نظر کاربر حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر پرینتر کانن را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند. شایان ذکر است تمامی سرویس های مرتبط با این دستگاه از جمله تعمیر خرابی غلطک های پرینتر کانن، به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر به همراه گارانتی ارائه می گردد. این امر –یعنی گارانتی خدمات – به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر ارائه شده در این مرکز، صورت پذیرفته است.

تعمیر خرابی غلطک های پرینتر کانن

روش کار و تعمیر خرابی غلطک های پرینتر کانن

قسمت های مرتبط با هدایت کاغذ، که در چاپگرها وجود دارند، از دو محور تشکیل می‌شود. یکی از این محورها با چرخ دنده به موتور وصل است و دیگری توسط یک فنر و یا فنرهای نرم روی محور دیگر سوار شده است. روی هر دو محور غلطک های گرد پلاستیکی مانندی قرار دارد که روی همدیگر سوار شده‌اند. زمانیکه محور اصلی توسط موتور می چرخد غلطکی که روی غلطک دیگر گرفته است، می چرخد. زمانیکه کاغذ به وسط این دو محور می رسد توسط غلطک های دو محور به جلو هدایت می‌شود. این عمل توسط چندین قسمت مستقل تا خروج کاغذ از چاپ گر ادامه پیدا می کند.

 حال اگر اشکالی وجود داشته باشد –اشکالی نظیر  استفاده از کاغذ پاره شده، وجود جسم خارجی مابین محورهای کاغذکش، استفاده از کاغذ نامناسب و غیراستاندارد و …-  عملیات کاغذکشی توسط محورها به خوبی انجام نخواهد شد. چنین اشکالی غالباً با رفعِ مانع به وجود آمده میان محورها و یا شستشوی محورها بر طرف می گردد و به ندرت نیاز می شود که محورها تعویض شود. مگر آنکه اشکال ایجاد شده مربوط به سخت افزار دستگاه باشد و روی محورها و غلطک ها مشهود باشد. در هر حال سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر خرابی غلطک های پرینتر کانن و سایر قطعات این دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر Canon قابل دریافت است.

پیشگیری از خرابی غلطک های پرینتر کانن

شرکت های سازنده همیشه نکاتی را در دفترچه دستگاه ذکر می کنند که توجه به آنها و رعایت کردنشان، احتمال خرابی و معیوب شدن دستگاه را به حداقل می رساند. در ارتباط با غلطک های پرینتر کانن نیز نکاتی وجود دارد که در صورت توجه به آنها، احتمال خرابی این بخش از دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد. برای مثال، یکی از نکات ذکر شده آن است که این بخش از دستگاه همیشه خالی از گرد و غبار و تمیز باشد. با تمیز کردن غلطک های پرینتر کانن علاوه بر بالا بردن طول عمر پرینتر و همچنین حفظ کیفیت بالای آن از عواملی مانند کشیده شدن کاغذ، جمع شدن و گیر کردن کاغذ به شدت پیشگیری خواهد شد. در صورتی که روش این کار را بلد نیستید می توانید با مراجعه به بخش زیر آموزش های لازم را دریافت نمایید. کارشناسان ما در واحد تخصصی تعمیر خرابی غلطک های پرینتر کانن، به زبانی ساده روش تمیز کردن این بخش از دستگاه را به شما آموزش خواهند داد.

تمیز کردن غلطک های پرینتر کانن

  • برای شروع لازم است که پرینتر کانن خود را خاموش نمایید.
  • پس از خاموش کردن پرینتر، جهت دسترسی به اجزای داخلی چاپگر، می بایست درب یا قاب پرینتر را باز کنید.
  • در صورتی که بر روی سینی کاغذ، کاغذی وجود دارد آن‌ها را خارج نمایید.
  • برای تمیز کردن غلطک های پرینتر کانن به یک پارچه ی بدون پرز مرطوب نیاز دارید.
  • پارچه را در یک دست و بر روی غلطک نگاه دارید و با دست دیگر خود به آرامی غلطک را چرخانده و تمیز کنید.
  • پس از تمیز کردن سرتاسر غلطک، تمامی درهای باز شده را ببندید. کاغذها را سر جای خود قرار دهید و مجدد پرینتر خود را به برق زده و روشن کنید.
  • با اتمام مراحل تمیز کردن غلطک های پرینتر، جهت اطمینان از درستی این کار، چندین برگ پرینت آزمایشی بگیرید.
  • درصورتی که کشیده شدن کاغذها به درستی انجام شود، مشخص می شود که غلطک های پرینتر کانن به خوبی تمیز شده در غیر اینصورت باید پاکسازی غلطک ها را مجدداً انجام دهید.
  • نکته: در حین پاکسازی غلطک ها، از اسپری مستقیم مواد شوینده و پاک کننده بر روی غلطک های پرینتر کانن و سایر قطعات داخلی دستگاه خودداری نمایید. به جای این کار می بایست از پارچه بدون پرز، نم دار و تمیز استفاده نمایید.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیرات پرینتر کانن یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با بهره مندی از به روزترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از کارشناسان زبده انجام می پذیرد. اگر شما نیز در حال حاضر در پی یک مرکز مجاز جهت تعمیرات پرینتر کانن هستید اما به دلیل عدم آشنایی با این مراکز دچار سردرگمی شده اید پیشنهاد ما به شما مراجعه به نمایندگی کانن است. در این مرکز تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر خرابی غلطک های پرینتر کانن، تعویض و شارژ کارتریج پرینتر کانن و … ارائه می گردد.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند؛ برخی از پارامترهای مذکور عبارتند از: تعهد مرکز تعمیرات پرینتر کانن به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور و … . واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی گشته اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post