اشتراک گذاری

تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن

اگر شما نیز کاربر یکی از پروژکتورهای کانن هستید اما در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در تصاویر به نمایش درآمده توسط دستگاه شده اید، می توانید با مراجعه به نمایندگی کانن خدمات مرتبط با تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر پروژکتور کانن پس از بررسی دستگاه و طی مراحل عیب یابی، اختلالات پیش آمده در دستگاه را شناسایی کرده و با استفاده از کارامدترین روش های تعمیر، آنها را برطرف می سازند.

در ارتباط با تعمیرات پروژکتور کانن، در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارید، می توانید از روش سرویس در محل پروژکتور کانن است. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت رفع و تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن را بر روی این دستگاه پیاده می سازند. توصیه می شود در صورت مراجعه به تعمیرگاه و یا استفاده از سرویس در محل کانن، نوع اشکال پیش امده در دستگاه را به صورت دقیق و کامل، با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن

عیب یابی و تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن

در این مرکز تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن و سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه با بهره‌مندی از ابزارآلات هوشمند و به دست تیمی از کارشناسان زبدۀ این حوزه انجام می‌پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور کانن با بررسی تعداد بی‌شماری از پروژکتورهای کانن و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم آن‌ها را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیر به‌کار بسته‌‌اند.

شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت‌بخشی و تعمیر ویدئو پروژکتورهای کانن قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های سالم و نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و مربوطه خواهد بود. در بخش برخی از شایع ترین خرابی های تصویر پروژکتور کانن و شیوه تعمیر آنها  شرح داده شده است.

وجود گرد و غبار، لکه و لکه‌های سیاه بر روی تصویر پروژکتور کانن: گردگیری ویدئو پروژکتور می‌بایست هر شش ماه یکبار انجام پذیرد تا از تجمع گرد و غبار در بخش‌های نوری، اپتیکال و ماژول دستگاه و در نتیجه افت عملکرد آن پیشگیری گردد. تجمع گرد و غبار در  بخش‌های نوری یا اپتیکال خود را به صورت نقطه یا لکه بر روی تصویر پروژکتور نشان خواهد داد و کاربر را ناچار به انجام اقداماتی جهت تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن خواهد کرد. اگر نقطه ها به صورت سایه و یا رنگ رنگ باشند، بدان معنی است که گرد و غبار بر روی ماژول نشسته و چرخه رنگ در (پروژکتورهای دی ال پی) یا در صفحات پلاریزه (در پروژکتورهای ال سی دی) نیاز به تمیز شدن دارند. در برخی از موارد نادر هم این عیوب ممکن است ناشی از آسیب دیدن چیپ DLP و یا آسیب دیدگی در منشورprism assembly  و یا بلوک های نوریoptical block  باشد. تمامی خدمات تخصصی مرتبط با این مشکل در مرکز تعمیرات پروژکتور کانن ارائه می‌گردد.

کم نوری یا گرفته بودن تصویر پروژکتور کانن: اشکالاتی نظیر کم‌نوری یا گرفته بودن تصویر پروژکتور، عموماً ناشی از لامپ دستگاه می‌باشد، از همین‌رو توصیه می‌شود در این شرایط جهت تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن پس از ۳۰۰۰ ساعت، لامپ‌های دستگاه تعویض شوند (جهت اطلاع از عمر مفید لامپ به دفترچه راهنمای ویدئو پروژکتورتان مراجعه کنید). در تعویض لامپ‌های پروژکتور به این نکته توجه داشته باشید که لامپ‌های جایگزین حتماً اورجینال و اصلی باشند زیرا لامپ‌های تقلبی به علت ایجاد نوسانات برق، منجر به ناکارآمدی منبع تغذیه، شکست بالاست، و یا حتی نقص مادربرد می‌گردند. کاربران ویدئو پروژکتور کانن توجه داشته باشند که در صورت عدم تعویض به موقع لامپ و ترکیدن آن در داخل دستگاه امکان آسیب به سایر قسمت‌ها وجود دارد. جهت تعویض لامپ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت و یا مراجعه حضوری در مرکز تعمیرات ویدئو پروژکتور کانن اقدام نمایید.

تغییر رنگ تصویر پروژکتور کانن: در شرایطی که پروژکتور کانن در تمام تصویر و یا بخشی از آن، نمایشگر سایه رنگ‌های زرد، قرمز، بنفش یا آبی باشد، می‌توان نتیجه گرفت که دستگاه نیاز به یک سرویس کامل دارد. تغییر رنگ تصویر بیانگر وجود اشکال در چرخه رنگ پروژکتورهای DLP  یا صفحات پلاریزه در پروژکتورهای LCD است. در وضعیتی که تغییر رنگ در پروژکتورهای ال سی دی به تازگی ظاهر شده باشد، می‌توان با تمیز کردن، کار کردن و کالیبره مجدد ماژول رنگ این اشکال را برطرف ساخت. توجه داشته باشید که در صورت تأخیر در این کار، تعویض صفحات پلاریزه یا  منشور (prism assembly) که هزینه بالایی دارد، ضروری خواهد گشت. بنابراین در اولین فرصت نسبت به تعمیر و سرویس آن اقدام نمایید. تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن با حضور در مرکز تعمیرات کانن قابل دریافت است.

سیاهی بخشی از تصویر پروژکتور و یا نبود بخشی از تصویر: در صورتی که از یک ویدئو پروژکتور DLP استفاده می‌کنید و در تصویر دریافتی از این دستگاه بخش‌هایی به صورت سیاه به نمایش درمی‌آید، این اشکال احتمالاً به دلیل وجود یک تراشه شکسته شده DLP است که چنین اختلالی را می‌توان با تعویض آن، رفع و برطرف نمود. از سویی دیگر در تمامی پروژکتورها این اشکال می‌تواند در نتیجه آسیب منشور و یا بلوک های نوری باشد. تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن در مرکز تعمیرات پروژکتور Canon ارائه می‌گردد.

تعمیرات پروژکتور کانن

تعمیرات پروژکتور کانن یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات کانن بر جدیدترین متدهای این حوزه جهت تعمیر خرابی تصویر پروژکتور کانن مسلط بوده و آنها را در حین تعمیر به کار میگیرند. بکارگیری و اِعمال جدیدترین شیوه های تعمیر پروژکتور در این مرکز سبب گشته تا نه تنها اشکالات پیش آمده در دستگاه مرتفع گردند بلکه، پروژکتورهای تعمیر شده، کیفیت اولیه خویش را –به سبب پیاده سازی برخی سرویس های گردگیری و پاکسازی- بازیابند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند. جهت آشنایی با خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات کانن به بخش زیر مراجعه نمایید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post