اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور کپی کانن

تعمیر برد پاور کپی کانن، با توجه به این که این برد در تامین انرژی دستگاه کپی تاثیر گذار می باشد، لازم است  به دقت و توسط افراد با تجربه انجام گردد. بر همین اساس، این مهم در نمایندگی کانن، توسط  تعمیرکاران متخصص و ماهر انجام می شود. کارشناسان این مجموعه با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز، اقدام به بررسی تخصصی و تعمیر برد پاور کپی کانن می نمایند. جهت مطالعه ی نکاتی مهم در تعمیر برد پاور با ما همراه شوید.

نکات تخصصی تعمیر برد پاور کپی کانن

برد پاور در دستگاه کپی، یکی از  قطعات حساس دستگاه کپی به حساب می آید؛ لذا تعمیر این قطعه یک عملیات تخصصی است و لازمه ی آن  تسلط کافی به این قطعه می باشد.

گاهی کار از تعمیر گذشته و تعویض برد پاور لازم می شود. در این صورت باید حتما توجه شود که از قطعه ی اورجینال استفاده گردد؛ چه بسا جایگزینی نمونه ی فیک و بی کیفیت ، موجب ایجاد مشکلات جدی در عملکرد برد پاور و در نتیجه، آسیب دیدگی شدید دستگاه کپی کانن گردد.

چگونگی عملکرد برد پاور

برد پاور، مهم ترین قطعه جهت تامین انرژی مورد نیاز برای عملکرد صحیح دستگاه کپی کانن می باشد. نکته ی شایان ذکر این است که ، این قطعه، در دستگاه های کپی، بسیار قدرتمند تر از پرینتر عمل می کند.

دستگاهای کپی برای انجام عملیات کپی ، به قدرت و انررژی بیشتری احتیاج دارند چرا که در مقایسه با پرینتر، جریان بیشتری را مورد استفاده قرار می دهد.

تعمیر برد پاور کپی کانن

چرا برد پاور خراب می شود ؟

برخی عوامل موجب خواهند شد خرابی برد پاور زودتر اتفاق بیفتد ، یکی از این عوامل ولتاژ بیش از حد و دیگری استفاده ی بیش از ظرفیت دستگاه می باشد که در بخش های بعدی شرح داده خواهند شد.

ولتاژ بیش از حد

ولتاژ بالا از نکاتی است که اهمیت بسیار زیادی در خرابی برد پاور دارد و باید مورد توجه کارشناسان قرار بگیرد. در صورت ورود ولتاژ بیش از حد به دستگاه ، ایجاد اختلال در قطعه ی مذکور را شاهد خواهیم بود. در این صورت، تعمیر برد پاور کپی کانن نیازمند برخورداری از تجربه و تخصص بالایی می باشد. واگذاری این کار به افراد کم تجربه، می تواند به خرابی بیشتر دستگاه منجر شود.

استفاده بیش از ظرفیت

دقت در انتخاب دستگاه کپی نکته ای بسیار مهم در استفاده ی بهینه از آن می باشد. اگرچنانچه دستگاه بیش از حد ظرفیتش کار کند، یکی از اولین قسمت هایی که به آن آسیب می رسد برد پاور است. به منظور پیشگیری از بروز این اتفاق، تا حد امکان تلاش کنید که فشار کاری زیادی به دستگاه خود وارد نکنید. هم چنین در انتخاب دستگاه کپی، دستگاه های با متناسب با نیاز روزانه ی خود را انتخاب نمایید

مراقبت از برد پاور

توصیه کارشناسان جهت جلوگیری از خرابی برد پاور این است که که هر هفته و یا دست کم هر ماه یک بار، آن را بررسی نموده و در صورت مشاهده ی هر گونه آلودگی در دستگاه ، آن را تمیز کرده و از صحت عملکرد قسمت های مختلف دستگاه از جمله برد پاور اطمینان حاصل نمایید.

واحد تعمیر کپی کانن

در واحد تعمیر کپی کانن، کارشناسان و مهندسین تعمیرات دستگاه کپی مشغول به فعالیت بوده و به تعمیر قطعات مختلف این دستگاه مسلط هستند. ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ی موجود در این واحد، به تکنسین ها کمک می کند که عملیات تعمیر برد پاور کپی کانن را به شکل تخصصی و کاملا استاندارد انجام دهند. دو عنصر تخصص واستفاده از تجهیزات مدرن موجب خواهد گشت تا شاهد تعمیراتی بدون بازگشت باشیم.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن ، خدمات تخصصی خود را در سه حوزه فروش در فروشگاه مرکزی کانن ، تعمیرات در واحدهای تعمیرات کانن و آموزش در آموزشگاه تعمیرات کانن به کاربران محصولات کانن ارائه می نماید. تعهد در خدمات رسانی مهم ترین شعار نمایندگی canon می باشد. لازم به ذکر است که، تمامی خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات کانن  دارای گارانتی بوده و عملیات زیر نظر برترین اساتید این حوزه انجام می شود.

اگر مایل هستید اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را در بخش ذیل پیگیری نمایید.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار

Rate this post