اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات کانن

آموزش تعمیرات کانن یکی از تخصصی ترین خدمات آموزشی ارائه شده در نمایندگی کانن است. ارائه این دوره در راستای برآورده سازی نیاز متقاضیان و علاقمندان حوزه تعمیر صورت پذیرفته است. داوطلبان با حضور در این دوره بر کلیه مباحث و سرفصل های تعمیرات کانن مسلط گشته و آمادگی حضور در موقعیت های شغلی مرتبط را به بهترین شکل ممکن کسب می نمایند.

کاربران گرامی می توانند، جهت آشنایی با فرآیند ثبت نام در دوره های آموزش تعمیرات کانن از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان آموزشی ما تماس بگیرند. دوره های مذکور با حضور اساتید برتر کشور، در فضایی مجهز به امکانات آموزشی، کارگاه های تعمیر و بر اساس استانداردهای روز دنیا برگزار می گردند.

آموزش تعمیرات کانن

مرکز آموزش تعمیرات کانن

مرکز آموزش تعمیرات کانن جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات و سرویس های آموزشی، تیمی از اساتید برتر تعمیرات کانن را پس از آنالیزها و آزمون های متعدد تخصصی به همکاری فراخوانده است. اساتید حاضر در این مجموعه به دلیل حضور در همایش ها و کارگاه های آموزشی-بین المللی، بر پیشرفته ترین متدها و روشهای تعمیرات کانن مسلط بوده و آنها را در فرآیند آموزش به کارآموزان منتقل می سازند.

از همین رو دانش آموختگان این مرکز، در پایان دوره، بر تمامی سرفصل ها و ریز و درشت های تعمیر، مسلط می گردند و می توانند به آسانی جذب بازار کار گردند. ارائه مشاوره ها و پشتیبانی از کارآموزان، با اتمام دوره، بخشی از خدمات ارائه شده توسط مرکز آموزش تعمیرات کانن است.

واحدهای آموزش تعمیرات کانن

آموزش تعمیرات کانن در این مرکز منحصر به دستگاهی خاص نیست و خدمات آموزشی ارائه شده در مورد تمامی دستگاه ها صورت می پذیرد. برخی از واحدهای آموزش تعمیرات کانن در این مرکز عبارتند از:

  • واحد آموزش تعمیرات فکس کانن
  • واحد آموزش تعمیرات دوربین کانن ( شامل دوربین های عکاسی و فیلم برداری)
  • واحد آموزش تعمیرات سایر دستگاه ها و لوازم جانبی کانن
  • واحد آموزش تعمیرات پرینتر کانن
  • واحد آموزش تعمیرات کپی کانن
  • واحد آموزش تعمیرات اسکنر کانن
  • واحد آموزش تعمیرات پروژکتور کانن

دوره عمومی تعمیرات کانن

دوره عمومی تعمیرات کانن برای آندسته از متقاضیانی ضروری است که هیچ گونه اطلاعات پایه و ابتدایی در ارتباط با ساختار و عملکرد دستگاه های کانن (مثلاً دوربین عکاسی) ندارند. به عبارتی دیگر، در این دوره کارآموزان با مباحث پیش نیاز جهت ورود به دوره تخصصی تعمیرات کانن آشنا می گردند. تشخیص نیاز یا عدم نیاز داوطلب به حضور در این دوره توسط یک آزمون ابتدایی که از سوی اساتید این مرکز برگزار می گردد، صورت می پذیرد. آشنایی با عملکرد ابتدایی دستگاه، آشنایی با تجهیزات تعمیر، تفکیک قطعات و اجزا دستگاه و مواردی از این دست در دوره عمومی آموزش تعمیرات کانن تدریس می گردد.

دوره تعمیرات کانن

دوره تخصصی تعمیرات کانن

دوره تخصصی تعمیرات کانن دربردارنده کلیه مباحث و سرفصل های پیشرفته در حوزه تعمیر است. در این دوره متقاضیان بر ریز و درشت های حوزه تعمیر مسلط گشته و با بروزترین شیوه ها و متدهای آموزشی آشنا می شوند. تعمیر دستگاه های معیوب در کارگاه های تخصصی، تست دستگاه، تجربه کار با دستگاه های متعدد، آشنایی با روش های عیب یابی و نرم افزار ها و سخت افزارهای این حوزه و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات کانن صورت می پذیرد.

شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات کانن نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات کانن اقدام نمایند.با اتمام این دوره مدرکی دال بر دانش آموختگی به کاربر اعطا می گردد.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن سالهاست که با همکاری تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان به ارائه خدمات مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات کانن به مشتریان خویش مشغول است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن انجام می پذیرد. تمامی کارشناسان این مرکز به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند.

خدمات ارائه شده در این مجموعه در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید. آموزش تعمیرات کانن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است. سایر واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می گردند.

Rate this post