اشتراک گذاری

خدمات پس از فروش کانن

خدمات پس از فروش کانن در این مجموعه، شامل کلیه سرویس های تعمیری است که در راستای بهسازی، ترمیم و ارتقاء دستگاه های کانن انجام می پذیرد. کاربران محصولات کانن می توانند با بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش، به مرکز خدمات پس از فروش کانن مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

مدیریت نمایندگی کانن، به دلیل تأثیر مستقیم سطح کیفیت خدمات این بخش بر میزان رضایت و خشنودی کاربران، تأکید ویژه ای بر ارائه درست و اصولی سرویس های مذکور دارد. علاوه بر این، به دلیل تأکید مدیریت، کارشناسان خدمات پس از فروش کانن، ملزم به رعایت تمامی قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند. در همین راستا گزینش کادر فنی مرکز سرویس و تعمیرات کانن پس از آنالیزهای بسیار صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شده اند.

واحدهای خدمات پس از فروش کانن

مرکز خدمات پس از فروش کانن، متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها سرویس های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از محصولات کانن به کابران ارائه می گردد. تعمیرات تخصصی کانن در پارت های مرتبط با هر محصول، توسط زبده ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد.

دارندگان دستگاه های کانن می توانند با بروز هر گونه اشکال و نارکارآمدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات تخصصی کانن مراجعه کرده و سرویس های مرتبط با تعمیر دستگاه خویش را دریافت نمایند. تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه های کانن در مرکز خدمات پس از فروش canon، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد‌. واحدهای خدمات پس از فروش کانن در بخش زیر معرفی می گردند. (قشنگم لطفا واحدهای تعمیرات در زیر این پاراگراف آورده شود)

واحد ارتباط با مشتری

در صورتی که مراجعان محترم از سطح کیفی خدمات ارائه شده در مجموعه تعمیرات کانن رضایت نداشته باشند می توانند با مراجعه به واحد ارتباط با مشتری، شکایات خویش را ثبت و پیگیری نمایند. تهیه و تدوین جدول هفتگی از میزان شکایات مراجعان و رسیدگی به آنها، یکی از فعالیت های انجام شده در مرکز خدمات پس از فروش کانن است که با نظارت مستقیم مدیریت صورت می پذیرد.

ارتباط با مشتری

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش کانن است.

مجموعه تعمیرات کانن و واحدهای فعال در آن، به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک سازد.و بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش عرضه نماید. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: مشاوره‌ی تخصصی و عمومیِ پیش از خرید یا تعمیر هر یک از محصولات کانن، فروش و تعمیر فتوکپی کانن، فروش و تعمیر پرینتر کانن، ارائه لوازم و مواد جانبی، تعویض قطعات با نمونه‌ی اورجینال و دیگر خدمات مربوط به تعمیر و فروش هریک از محصولات کانن.

Rate this post